13 godina od NATO bombardovanja

Standard

Vreme prolazi, ljudi se menjaju, ali i dalje nad Srbijom stoji sećanje bombardovanja 1999. godine.

Napadi NATO snaga koji su trajali 78 dana i u njima su poginuli između 1.200 i 2.500 judi. Razaranje Jugoslavije je konačno okončano je 10. juna, usvajanjem Rezolucije 1244 Saveta bezbednosti UN, ali se Srbija i dan danas oporavlja od tog snažnog udara.

Ja se i dalje sećam kad sam prvi put čula NATO avion koji je proleteo nad mojim rodnim gradom Negotinom i prekida televizijskog programa da bi se oglasilo vanredno stanje. Ali najviše su mi se u sećanje urezala  noć kada su me probudili zvuci aviona, i tada je bombardovano skladište  “Jugopetrola” u Prahovu.

2 thoughts on “13 godina od NATO bombardovanja

  1. ti barem imas dobru volju da pamtis…. ima ih mnoooogo koji zele da zaborave i da se prave da je sve to neka greska politicara koja se nas nimalo ne tice…
    oni koji ne uce na svojim greskama, osudjeni su na to da neke lekcije ponavljaju….😦

Leave a Reply

