Multitasking

Standard

Image

Noćna mora današnjice, ništa bez multitaskinga. Bilo ko od današnjih osoba koji rade, studiraju ili uopšte bave nekim poslom, susreli su se sa ovom pojavom multitaskinga, gde obavljamo više stvari odjednom i možda nam nekad to ne uspeva ali i dalje pokušavamo.

Obožavam mozgalice i one su moj jedini lek za glavobolju, ali sam pre neki dan naišla na nešto novo. Reč je o multitasking mozgalicama i mogu da se nađu svuda ne internetu.

Prvo što mi je privuklo pažnju je bilo na pantic.rs, gde ima jedna mozgalica koja deluje kao da nije mnogo komplikovana ali pokušajte jer izgled vara. A onda ima i ova, gde je stvarno multitasking u pitanju i sposobnost da se obavlja nekoliko stvari odjednom.

8 thoughts on “Multitasking

  1. na prvom sam “uspela” 15, nešto (blizu 16) sekundi. loser :)))

    Drugu ne mogu da igram jer mi jedna strelica na tastaturi ne radi, a baš me zanima kakva je.:/

Leave a Reply

