Favorite ili like

Standard

Koristim Facebook duže nego Twitter i primetila sam da mi je mnogo lakše, ili bolje reći lepše da kliknem na favorite nego na neciji post na Facebooku i da ga lajkujem. Ne znam zašto je to tako! Na istom je principu, neko napise nesto ili iskopira nečije i ti klikneš na favorite ili like.. Možda je to zato što me je prošlo interesovanje, ili jednostavno ne mogu da smislim u šta se pretvorilo. To je još jedna stvar, nisam više na fejsu koliko sam to ranije umela da budem. Više nema više časovnog ćaskanja, dal’ je to preko inboxa, wall-a ili u chatu, sada u tom pogledu više koristim skype.

A Twitter, od njega sam blago rečeno postala zavisna, i ne samo u tom smislu da kažem da pratim neke ljude koji možda imaju da kažu nešto pametno, već je tu proveravanje vesti, dolazak do nekih informacija koje mi nisu bile poznate, a i to da kad pitaš nekog nešto dobiješ odgovor odmah.

Mada, ima mnogo njih koji se ne slažu samnom i ostaju verni facebooku jer kako kažu tamo imaju prijatelje, a ja mislim da često ti prijatelji i ne znaju ko je ko. To je još nešto što mi stvara problem, zašto neko ima 1000 prijatelja kad ne zna, niti komunicira sa polovinom, a čak je i polovina velika reč u ovom slučaju.

I naravno, da ne zaboravimo pojedince, posebnu grupu ljudi koja se opire bilo kojoj od ovih mreža. Jeste da ih ima neverovatno malo, ali ima ih, probijaju se u većini koja trenutno zavisna nekom od ove dve mreže ili možda fura old style i de ide i na neku od starih mreža kao npr. My space.

Našla sam jednu anketu koja sprovedena u Web izdanje BUG časopisa i of 1198 glasova ispalo je da:

A pošto je tema favorite ili like, moja anketa sa mnogo manje glasova je:

12 thoughts on “Favorite ili like

  1. Ja ipak više koristim FB lajk iako sam o twitteru ovisnija i iako mi se twitter više viđa. Rijetko fejvam, ali česti ritvitujem, možda bi se i mogli tako uporediti i FB lshare sa RT na twitteru. Mislim da bi i tada twitter dobio više glasova, iako je, bar kod nas, manja društvena zajednica.

    • Da, sigurno bi twitter tu pobedio bez ikakvih sumnji i ne ogranicava se samo to kod nas.. Mnogo su vise ljudi naviklnuti da retvituju nego da seruju..

  2. Na fejsu vlada, nekako, malogradjanska atmosfera. Pogotovo me iritira (ne samo mene) to sto idu obavestenja o svemu-kad postavis fotografije, kad komentarises…Zato fejsbuk profil ne volim. Za komunikaciju s prijateljima koristim telefon ili kaficu, a za one koji su daleko skajp. Ali ono sto obozavam je stranica mog bloga na fejsu. Tu radim isto ono sto radim i na tviteru-lajkujem druge strane ciji me sadrzaji interesuju, pa dobijam redovno obavestenja od njih. Prednost ovoga u odnosu na tviter, koji takodje volim, je sto ta obavestenja ne promicu velikom brzinom. Na tviteru vlada hiperprodukcija tvitova, pa obavestenja proticu neverovatno brzino. Tviter me, takodje, nervira, jer su neki ljudi precenjeni, pa su, kao face i uticajni i svi ih prate, a ja ne vidim taj njihov veliki kvalitet( ne kazem da nema i ljudi koji takvu svoju reputaciju zaista zasluzuju).

    • Malogradjanska atmosfera na fejsu- svidelo mi se to jer je bas ta situacija tamo..

      Da, def. ima tima tih koji se smatraju bogovima jer imaju koju sacicu vise folovera ali srecom vecina njih i ima nesto pametno da kaze i onda se i ne obazirem na to..

  3. Koristim i jedno i drugo i bilo bi mi teško da se opredelim. Meni FB i TW nisu tako slični. TW je odlično sredstvo za instant messaging, sjajno pristaje ljudima koji su duhoviti i koji u stotinak karaktera umeju da iznesu poentu. Za neku širu komunikaciju, FB je čini mi se bolji, pa čak i interaktivniji, iako nije brz kao TW. Na Skype se nikada nisam navukla, koristim ga samo za komunikaciju s prijateljima koji više ne žive ovde, zato što je jeftinijie od klasičnog telefoniranja, ali ga nekako ne volim.

  4. Nemam nalog ni na FB ni na TW.
    Korisim Skype.
    FB mi je više za klince, oni se ne skidaju… TW mi više “leži”, ali nemam vremena.
    Ko će sve to da prati…
    Oduzima dosta vremena.
    Ja sam “old style”. 😉
    Pozdrav!

  5. Nekada davno sam bila, ne znam ni mail, ni pass, vidi se uostalom, za FB, ne bih, kad mi neko skloni laznim profilom prijatelje koje sam jedva nasla iz Pule, nema sta da se kaze…
    Pausalne ocene smatram da svako moze da ih iznosi ali to je njegova stvar, ja nisam merodavna da ocenjujem ko je za sta….

  6. Pingback: Блогодиверзитет « Био-блог

Leave a Reply

