Twitter elita

Standard

Šta je to biti elita na Twitteru? Šta znači biti uticajan na Twitteru?

Kada bismo definisali pojam biti uticajan, možemo reći da je to osoba koja ima da natera na akciju, promeni nečije mišljenje, stavove, itd.

Često se na Twitteru može videti neki organizovani tweetup, gde se reklamira neki brend, ili  podrška nekoj radionici seminaru. Njihovo prisustvo radionici i seminaru je najčešće otpračeno twitom na svaki drugi minut. A kada je neki livestram, onda nema potrebe da se traži link ili borba za konekciju, dovoljno je samo da se zaprati neko i dobijate potpinu atmosferu nekog događaja.

U toku ovih izbora bilo je dosta možda plaćenog PR-a, a možda je to samo bilo podržavanje svoje političke opcije. Sa druge strane, ima dosta njih koji su oštro kritikovali političare bez obzira koja je bila njihova finkcija.

Postoji nekoliko alata i web stranica gde se može proceniti uticaj na Twiteru, bilo da je kod nas u Srbiji ili van naše države.

TwitterGrager.com
WeFollow.com
 


Klout se koncentriše na aktivnost pojedinačnih korisnika i na osnovu toga računaju raznorodne vrste uticaja.

Ove liste nisu konačne, uvek dolaze neki novi korisnici i neki odlaze.

3 thoughts on “Twitter elita

  1. Podržavam isključivo pacifizam i altruizam koji se propagiraju na twiteru. Tu, naravno, spadaju muzika, književnost, sport i tome slično…. Ostalo treba zabraniti. Od tih političkih reklama može vam se kompjuter inficirati kojekakvim virusima!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s