Vidovita unija

Standard

Izbori su prošli, strasti su se toliko koliko smirile. Nikolić je presednik, bilo da li smo saglasni sa time ili ne.

Na kraju ove kampanje i dan uoči izbora veoma često sam čula izjave kao  što su: ” Glasaću za menje zlo.”, ”Njega ćemo lakše smeniti.”, ”Samo da Tadić ne bude na vlasti više”.

Nešto što me je prilično začudilo juče, nekoliko sati pre zatvaranja izbora je čestitka Evropske unije Tomislavu Nikoliću za dobitak presedničkog mesta. Ovu čestitku su uputili Herman Van Rompej, predsednik  Evropskog saveza i  Žoze Manuel Barozo, predsednik Evropske komisije. Nije bilo čudno to što su oni čestitali, već njihov tajming. Čestitka je bila nekih tri sata pre zatvaranja izbora i s time se pokreće pitanje: Da li su oni vidoviti? Ili je tu u pitanju njihov način da kažu: Mi njega mnogo volimo!🙂

Saopštenje je povučeno nakon samo nekoliko trenutaka, a ispravka je stigla nakon pola sata.

Sećam se da dok sam imala 17. god. jedva sam čekala da napunim 18 i da steknem pravo na glasanje. Bilo je tako lepo staviti onaj papirić u kutiju. Bila sam puna ideala. Danas posle svega, ne znam. Nisam više ni najmanji deo tog naivnog devojčeta.

14 thoughts on “Vidovita unija

  1. Lep komentar – “Nisam više ni najmanji deo tog naivnog devojčeta” a opet tu neku vrstu naivnosti, radosti, volje za životom, pogleda u budućnost,… sve to gubimo, svako od nas, kad je oko nas sve tako haotično, zapravo opasno.
    Što bismo se mi bavili razmatranjem kakav je koji političar – oni bi trebalo da su odličan “servis” svom narodu i zemlji :)… ali ovaj naš servis nije baš radio kako treba🙂 – da li će promena “gazde” nešto doneti? Ko zna? Bilo bi tako lepo da donese nešto lepo…

  2. I meni je to saopštenje upalo u oči. Idealni predložak za pristalice teorije zavera…
    Naravno, što bi K.K. rekao “just because you’re paranoid, don’t mean they’re not after you.”.

  3. SRBIJA JE DOSTIGLA VRHUNAC U SVIM SVOJIM GLUPOSTIMA. AKO NAM NEKO MOŽE POZAVIDETI TO JE SAMO CIRKUSKA PREDSTAVA SVIH POLITIČKIH PARTIJA I DEŠAVANJA. NEMA ŠTA, U TOME SMO PROFESIONALCI.

  4. U politiku se ne razumem🙂 Znam koliko para imam u novcaniku (svakim danom sve manje i manje) znam koliko mi vremena treba da nadjem posao (svaki dan sve vise i vise), znam koliko zelim da me cene kao coveka, a koliko mi se zelje zapravo ne ispunjavaju. Kao sto rekoh u politiku se ne razumem…

  5. U politiku se ne razumem.. Znam koliko novca imam u novcaniku (svakim danom sve manje i manje), znam koliko mi treba vremena da nadjem posao (svakim danom sve vise i vise) znam koliko bih volela da me cene kao coveka u zemlji, a koliko mi se zelje ne ispunjavaju cim krocim na ulicu… Mogla bih do sutra da nabrajam, ali kao sto rekoh u poliitku se ne razumem…

  6. Daleko od toga da nekome držim stranu, ali zamišljam samo obrnutu situaciju – da je EU čestitala Tadiću u 17.00 i da je on stvarno i pobedio… Majko moja, koliko bi se tek tad džakova vuklo na konferenciju za novinare… Ovako, prva rečenica bila je – drugi krug je bio regularan… :)))))

    • Odlično. Osim toga, ne znam kako nekome nije palo na pamet da su te čestitke bile spremne još pre prvog kruga. Ili ljudi misle da bi službenici EU došli u svoje ofise u nedelju uveče da svojeručno napišu čestitku pobedniku na izborima u Srbiji. BBC-ju se desilo da greškom puste nekrolog kraljici, pre nekoliko godina.🙂

Leave a Reply

