JGPP NIŠ i nerešivi problem

Standard

Niš je sa svojim fakultetima postao grad gde mnoga omladina bira da studira. Bilo da su oni iz Niša ili oni iz okolnih sela, gradova, pa čak i ja koja sam iz Negotina došla sam da studiram ovde. I ne mogu da kažem da mi je bilo loše, našla sam neke nove prijatelje, stekla svoje obrazovanje, a i na kraju krajeva zavolela sam Niš skoro kao moj rodni grad. Ne verujem da sam jedina, ima mnogo onih koji se vežu za Niš i odluče da ostanu ovde, da se zaposle, osnuju porodicu i puste korene.

Zato mi je tako teško kada vidim da vlada u Nišu nije napravila nijedan važan korak da ispoštuje nas doseljenike. Kada sam prvi put došla ovde među prvim obavezama mi je bila mesečna kartica za gradski prevoz i kao što su mnogi uzeli, krenula sam svojim indeksom da se prijavim, ali to nije uspelo. Prvo što su mi tamo tražili bila je potvrda da sam prijavljena na teritoriji Niša. Što nije bilo fer, jer pored toga što tad u to vreme nisam imala svoj stan, postoji činjenica da retko koji gazda želi da prijavi svog stanara i još to da pored svih novčanih obaveza koje sam imala ovo je bila još jedna dodatna.

Na ovu temu objavljeni su nekoliko članaka koji je uključen članak Blica, zatim članak koji sam primetila na stranici RTV5, koji govori o tome da će se situacija poboljšati za studente koji nisu prijavljeni u Nišu. Sa citatom: “Svi redovni studenti, bilo da studiraju na privatnom ili državnom fakultetu u Nišu, do 26 godina starosti, kao i svi osnovci i srednjoškolci koji redovno idu u školu u Nišu, moći će da ostvare pravo na umanjenje cene mesečne karte za javni gradski prevoz od 30%”, najavio je Mile Ilić, predsednik Skupštine grada Niša.

Trenutna situacija je ista. Ništa se nije  promenilo, studenti i dalje plaćaju punu cenu mesečnih karata, a ako se ne odluče za mesečnu onda moraju da kupe onu od 45 din. ili 60 din. zavisno od toga dokle idu. Postoji još i jedna stvar da ako nemaju kartu i pojavi se kontrola, plaća se 1000 dinara.

Na sajtu JGPP-a postoji rešenje koje može da se preuzme ili da se vidi online.

Leave a Reply

